Nareszcie w przeczytanych.

Oj matko, kiedy ja ją kupiłam. Bodajże 31 grudnia 2015. 
A dopiero teraz w 2018 jest w moich przeczytanych.

A mianowicie, to "Zjawa" Michael Punke'a. 
Pewnie każdy słyszał o tym słynnym filmie z DiCaprio w roli głównej. 
No właśnie ten film to na podstawie tej ksiażki.
Ja filmu do końca nie obejrzałam.
Ale książkę przeczytałam.

Niestety nie wciągneły mnie niektóre ze stron. Muszę się przyznać, że je omijałam. Bo nie jestem wielbicielką długich i żmudnych opisów jakiś nieciekawych i nie mających nic wspólnego z główny wątkiem.

I szczerze powiem, że nie było tej zemsty aż takiej jaka myślałam, że będzie.
Dwóch facetów zostawiło swojego kompana na pewną śmierć, ponieważ on był tak mocno zraniony przez matkę grizzly, że miał prawie całą twarz zdartą ze skóry. 
Nie dali mu szans na przeżycie.
A jednak.
Przy życiu trzymała go myśl o zemście na tych dwój gnojkach.

Jednak ja książkę przeczytałam w 4. Mam wydanie bardzo poręczne, więc woziłam sobie ją w torebce. 
Jak widać, mimo pewnych mankamentów ma i swój urok ta książka. 
Warta do przeczytania. 





ps. chętnie pożyczę do przeczytania

Bo jenak słyszałam, że dużo ludzi oglądało, ale mało raczyło sprawdzić książkę.


Buziaki

Komentarze

Popularne posty