Zapraszam zapraszam w świat Herkulesów....

 
A o czym mowa tym razem? O jednym z najlepszych pisarek powieści kryminalnej, do której jak na razie nikt nie dorasta. Może dlatego jestem przeciwna tym wszystkim współczesnym autorką. Ona jest królową.
A kto?
No kto?
Chyba się już można domyśleć.
Oczywiście jedyna i najlepsza Agatha Christie. Ta, dzięki której mamy Herkulesa Poirot czy pannę Marple.
A kiedy ona się pojawiła w moim życiu. Byłam raz na urodzinach mojej koleżanki, chodziłam po jej pokoju i zobaczyłam książki na jej biurku. I zobaczyłam Agatha Christie "Śmierć na Nilu". I poszłam dalej, nie zaciekawiła mnie ta książka wtedy. Potem byłam w bibliotece szkolnej i wypożyczyłam książkę, która nie była zapakowana w te szkolne okładki a poza tym tył był opisany całkiem nieźle. No to biorę i wzięłam. I zobaczyła ją ta moja koleżanka u której byłam na tych urodzinach. I się zaczęło, całą przerwę przegadałyśmy o tych książkach, ona mi opowiadała a ja słuchałam i wiedziałam, że muszę przeczytać te książki.
I tak się zaczęło, od paru ładnych lat uwielbiam tą pisarkę. Posiadam 12 jej książek, ale z całą pewnością przeczytałam znacznie więcej.
Wiecie co w niej cudownego jest? Że kiedyś te kryminały miały w sobie styl. Nie było tam przekleństw co drugie słowo, obyło się bez makabrycznych scen, które aż wywołują wymioty, jak u mnie ostatnia książka, którą odłożyłam po parunastu stronach. Już na zawsze będę jej wielbicielką. Kiedy kryminały to tylko te.

Komentarze

  1. masz racje, kryminały to ona umie pisać i też wolę ją od innych autorów. chociaż mocne wrażenia są potrzebne człowiekowi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że rzadko piszesz

      Usuń
    2. Witam serdecznie,narazie zbieram materiał ale niedługo będą nowe posty. Mam nadzieję, że ze mną zostamiesz

      Usuń
  2. Wchodzę pierwszy raz i taka niespodzianka :) Przypomniałaś mi początki z Herkulesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze sprawiłam przyjemność, mam nadzieję że ze mną zostaniesz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz, cieszę się, że chcesz mi pomóc w tworzeniu tego miejsca.

Popularne posty