Nie tylko dla młodzieży

Na podróż lubię sobie zabrać coś cienkiego i lekkiego do przeczytania. Tym razem wypadło na książkę z mojej ulubionej polskiej serii, czyli "Jeżycjady" autorstwa Małgorzaty Musierowicz. Sięgnęłam po "Idę sierpniową", może z przyczyny, że ją mam ze starej serii. I teraz na takie poluje. Wzięłam sobie za zadanie uzbieranie całej serii. Jest ich sporo, a ja mam na razie tylko kilka. 
Te książki opowiadają o zwykłych perypetiach członków lub przyjaciół rodziny Borejko, mieszkających w Poznaniu przy ulicy Roosvelta.
Ich historie nie są ciężkie, oczywście zdarzają się przykre sytuacje, jak w normalnym życiu.
Akcja rozgrywa się na przestrzeni wielu lat, przede wszystkim lata przed 2000 rokiem, gdzie możemy zobaczyć jak ludzie żyli bez Internetu czy jak młodzież radziła sobie bez patrzenia przez godziny w ekran komórki. 
Jeśli ktoś tęskni za takimi czasami tak jak ja, to sięgnijcie po te książki. 
One nie są tylko dla młodzieży, ale dla każdego. 
Jeśli chcecie się pośmiać to też to seria jest dla was. 
Mam nadzieję, że kiedyś moje dzieci też zakochają się tak w tej serii jak ja i będą mi wdzięczne za to, że zebrałam całą serie książek Małgorzaty Musierowicz. 


Seria zawiera następujące tytuły:
0. Małomówny i rodzina
1. Szósta klepka
2. Kłamczucha
3. Kwiat kalafiora
4. Ida sierpniowa
5. Opium w rosole
6. Brulion Bebe B.
7. Noelka
8. Pulpecja
9. Dziecko piątku
10. Nutria i Nerwus
11. Córka Robrojka
12. Imieniny
13. Tygrys i Róża
14. Kalamburka
15. Język Trolli
16. Żaba
17. Czarna polewka
18. Sprężyna
19. McDusia
20. Wnuczka do orzechów

*







Chociaż uważam, że nowe wydanie ma przeurocze okładki to i tak miłością darzę stare wydanie takie jak np. "Ida sierpniowa"


Buziaki





Komentarze

Popularne posty