Mój ulubieniec

Oj jak ja pamiętam ile się oczekałam żeby w końcu przeczytać pewną książkę, pewnego autora. 
Odkąd się zainteresowałam Barceloną zaczęłam szukać więcej informacji o niej i wpadłam na książkę, której akcja rozgrywa się właśnie w tym mieście.
I się okazało, że nie jest tylko jedna.... hihihihi
Jest to seria czterech (w Polsce premiera 4 części 14 października) książek napisana przez Carlosa Ruiza Zafona. Świetnego hiszpańskiego pisarza.
Moją ulubioną jest "Cień wiatru", chociaż lubię bardzo wszystkie trzy. 
Jeśli chcecie poczuć się jakbyście faktycznie byli w Barcelonie, starej dość zniszczonej po wojnie domowej serdecznie z całego serca polecam tą książkę.
A ona jest o książkach. 
O człowieku, który tak znienawidził swoje dzieła, że zaczął je szukać po świecie i palić.
O chłopaku, który adoptował jeden z niewielu ostatnich egzemplarzy właśnie dzieł tego mężczyzny. 
O miłości.
O rodzinie.
A przede wszystkim jest o pięknej przyjaźni. 
Aż się łezka mi kręci kiedy ją sobie wspominam.

Seria Cmentarz Zapomnianych Książek zawiera:
- Cień wiatru
- Gra anioła
- Więzień nieba
- Labirynt duchów (premiera - 14.10.2017)

To ta seria uświadomiła mi skąd pochodzi moja dusza... 



Wiem, że już o niej pisałam wcześniej. Również polecam sprawdzenie i tam tego posta.

Buziaki

Komentarze

Popularne posty