Helo Helo



Trochę mnie moja książkowa chandra minęła i powoli sobie czytam "Klub Dumas" Arturo Perez-Reverta. Będzie o niej też kilka słów w przyszłości. 
Postaram się zaglądać tutaj regularnie.
Ale dzisiaj o czymś innym. 
Teraz są wakacje dla wielu osób, a w wakacje najlepiej jest zacząć oglądać jakieś ciekawe seriale. 
Przedstawię kilka moich propozycji, może ktoś się zainspiruje.

************************************************************************************************************************************

QUANTICO



Serial dzieje się na dwóch płaszczyznach. Przeszłości i przyszłości. Główna Bohaterka - Alex Parish przystępuje do ośrodka szkoleniowego dla FBI - Quantico. To jest przeszłość. Natomiast w przyszłości Alex zostaje oskarżona jako zamachowiec i spowodowanie ataku terrorystycznego na dworzec. 
Serial ma ponad 20 odcinków w pierwszym sezonie. Na razie są tylko dwa, ale trzeci też będzie jak się dowiedziałam.
Serial nie nudzi, jest on z tego gatunku, gdzie mówimy sobie: dobra to jest ostatni odcinek na dzisiaj, ale nagle w tym odcinku się coś wydarzyło, że musimy obejrzeć i następny.
PS. Drugi sezon jest jeszcze bardziej odlotowy niż pierwszy



CO LUDZIE POWIEDZĄ?
KEEPING UP APPEARANECS



Dość stary serial, ale jednak uważam, że takie są nawet lepsze niż współczesne.
Serial przedstawia Hiacynte Bucket, która robi wszystko, aby w oczach innych ludzi być idealną, jej życie jest tylko na pokaz.
Oczywiście jej poczynania są bardzo zabawne i można się pośmiać przy tym serialu. 



PRZYJACIELE
FRIENDS



Co tu o tym serialu mówić, klasyka, na zły humor, na pośmianie się. 
Jest to serial cudowny od pierwszego do ostatniego odcinka. 
Jeśli ktoś nie oglądał choć kilku sezonów to polecam serdecznie. 
Moja ulubiona postać? Niestety cała szóstka ma coś ciekawego w sobie, nie da rady wybrać.
Świetny do nauki języka angielskiego i do zainspirowania się modą z lat 90.


ZAKLINACZKA DUCHÓW
GHOST WHISPERER



Serial bardzo ciekawy, już tyle razy go oglądałam, że większość odcinków znam na pamięć. Melinda Gordon widzi duchy, jej zadaniem jest pomoc tym zabłąkanym duszom przejść w stronę światła, czyli do ostatecznego miejsca spokoju. Oj akcja też się tutaj rozkręca, zwłaszcza gdy Melinda traci swojego męża i stara się ze wszystkich sił, aby go odzyskać. 


FIORELLA
POBRE DIABLA



Tak, to telenowela. Ale ja jestem niestety czy tam stety jestem dość dużą miłośniczką tego rodzaju widowiska. To stąd wzięła się miłość do języka hiszpańskiego.
Fiorella to jedna z niewielu telenowel, które nie są aż tak głupie, może dlatego że jest to telenowela z wczesnych lat 2000, a wtedy robili najlepsze seriale. Nie nudzi się przy niej. A ja jestem wielką fanką czołówki. 
A jej loczki, dlatego ja ją tak lubię. 



TE RÓWNIEŻ SERDECZNIE POLECAM:

HOTEL ZACISZE
CZARODZIEJKI
ON, ONA I DZIECIAKI
TWIN PEAKS 
CZTERDZIESTOLATEK
DWIE SPŁUKANE DZIEWCZYNY
POKOJÓWKI Z BEVERLY HILLS 


BUZIAKI

Komentarze

Popularne posty