Chciałabym chciała....


Z okazji tego, że czekam aż moja galaretka będzie na tyle zimna, że będę mogła ją wlać na mojego sernika to postanowiłam napisać post.
Ostatnio w moim notesie zapisałam sobie książki, które chciałbym przeczytać, nie w jakimś określonym czasie, ale po prostu w życiu. Teraz chciałabym podzielić się tą listą tutaj, może komuś akurat coś wpadnie w oko.
Moja lista (kolejność przypadkowa):

1. "Mistrz i Małgorzata" M. Bułhakow
2. "Proces" F. Kafka
3. "Labirynt duchów" C. Ruiz Zafón (polska premiera 14.10)
4. "Wierna rzeka" S. Żeromski
5. "Ziemia obiecana" W. Reymont
6. "Kod DaVinci" D. Brown
7. "Rok 1984" G. Orwell
8. "Wielkie nadzieje" Dickens
9. "Buszujący w zbożu" J. D. Salinger
10. "Alicja w Krainie Czarów" L. Carroll
11. "O czym szumią wierzby" K. Grahame
12. "Wyznania gejszy" A. Golden
13. "Folwark zwierzęcy" G. Orwell
14. "100 lat samotności" G. Garcia Marquez
15. "Miłość w czasach zarazy" G. Garcia Marquez
16. "Pani Bovary" G. Flaubert
17. "Nędznicy" V. Hugo
18. "Duchowe życie zwierząt" P. Wohlleben
19. "Rzecz o ptakach" N. Strycker
20. "Tu byłem. Tony Halik" M. Wlekły
21. "Misja: encyklopedia" A. Perez Reverte
22. "Zemsta i przebaczenie. Tom 1. Narodziny gniewu" J. Jax
23. "Kapuściński non-fiction" A. Domosławski
24. "Heban" R. Kapuściński
25. "Hotel Varsovie. Klątwa lutnisty" S. Zientek
26. "Kolor purpury" A. Walker
27. "Noce i dnie" M. Dąbrowska
28. "Ojciec chrzestny" M. Puzo
29. "Rozmowa w Katedrze" M. Vargas Llosa
30. "Pantelon i wizytantki" M. Vargas Llosa 
31. "Anna Kerenina" L. Tołstoj
32. "Okruchy dnia" K. Ishiguro
33. "Atlas chmur" D. Mitchell
34. "Kupiec wenecki" W. Szekspir
35. "Poskromienie złośnicy" W. Szekspir
36. "Otello" W. Szekspir
37. "Sen nocy letniej" W. Szekspir

ps. pogrubione są książki, które najbardziej chciałabym przeczytać, a Zafón to po prostu mój Zafón i on zasługuje na coś więcej


Buziaki






Komentarze

Popularne posty