AKTUALNOŚCI AKTUALNOŚCI

 
I znowu mnie nie było tutaj, ale serdecznie witam pierwszych czytelników. Cieszę się bardzo, że jest już ktoś ze mną i zaznacza swoją obecność.
 
Bardzo dziękuję z całego serca.

A z aktualności innych, właśnie skończyłam "Dumę i uprzedzenie" Jane Austen. Przeczytałam ją drugi raz w moim życiu i odłożyłam kilka stron przed końcem. Coś ostatnimi czasy nie mam za bardzo ochoty na takie romansidła, mimo że to jest klasyk. Ale mimo to książka jest wspaniała.
A i czytam sobie jeszcze coś z Poirotem, tak dla relaksu i z tęsknoty.
 
I inną książkę, a raczej ogromne tomisko też czytam. Jest to "Wyznaję" Jaume Cabrego. Czytałam już jedną książkę tego pana, czyli "Jaśnie pan". Gdy skończę 761 stron "Wyznaję" napiszę wpis na jego temat.
 
 
 
 
Buziaki

Komentarze

Popularne posty