Coś dla uczących się lub nauczonych już.

 
Taka trochę nazwa posta zwariowana, ale nie wiedziałam jak to nazwać. Otóż ostatnio do ręki mi
wpadła książka z gramatyką hiszpańska pt. "Hiszpańska gramatyka inaczej" Aleksandry Srokowskiej. I naprawdę polubiłam się z tą książeczką, wyjaśnia bardzo prosto pewne kwestie i w dodatku po polsku, gdzie ja się uczyłam pewnych zasad po hiszpańsku tylko. Cieszę się, że język hiszpański staje się coraz bardziej popularnym językiem tutaj. Naprawdę myślę, że jest to język prześliczny i nie jest aż tak prosty jak się każdemu wydaje.
 
 
 


 
 Przy pewnych tematach są takie słodkie wierszyki, które powinny ułatwić zapamiętanie reguł, są bardzo śmieszne, więc nauka jest przyjemniejsza.


 
Tutaj możecie sprawdzić jakie zagadnienia zostały zawarte w książce.
 
 
 
 
 
 
 
 

Komentarze

Popularne posty