Tag książkowy "Moja pierwsza książka"

Bardzo mi się zachciało tag'u może, dlatego że nie miałam pomysłu na post. Ale znalazłam bardzo ciekawy, mam nadzieję że się spodoba, a odpowiadać może na te pytania każdy. Tag znalazłam w Google i chyba pochodzi z naszksiazkowir.blogspot.com To lecimy:


1. Pierwsza lektura
    Oj to było tak dawno, ale myślę, że to był albo "Anaruk. Chopiec z Grenlandii" autorstwa Czesława Centkiewicza. Nawet miałam z nią pewne problemy, bo pani nie spodobało się moje wykonanie karty prac z tej lektury i miałam straszną burę od niej.
2. Pierwsza książka, którą pokochałam
    To również mi sprawia problem, ale muszę powiedzieć, że "Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgren, pamiętam że w dzieciństwie bardzo często po nią sięgałam.
3. Pierwsza książka, którą znienawidziłam
    Lektura szkolna, ale kiedy sama po nią drugi raz sięgnęłam przypadała mi do gustu i to bardzo, a mówię o książce Witolda Gomulickiego pt. "Wspomnienia niebieskiego mundurka". Myślę, że po raz pierwszy nie byłam na tyle dojrzała, żeby ją zrozumieć.
4. Pierwsza książka, którą pożyczyłam
   "Plastusiowy pamiętnik" Marii Kownackiej z małej biblioteki w mojej wiosce. Musiałam pójść z młodszą siostrą, bo sama się bałam.
5. Pierwsza książka, którą sprzedałam
    Książki, które mi się nie spodobały oddaję, a nie sprzedaję.
6. Pierwsza książka, którą zrecenzowałam
    Ze szkoły pewnie musiałam napisać z kilka razy jakąś recenzję, ale niestety nie pamiętam. Natomiast zrecenzowałam niesamowite dzieło Gustawa Herlinga-Grudzińskiego pt. "Inny świat". To był mój pierwszy post, możecie sprawdzić.
7. Pierwsza nieskończona książka
    Pierwszy raz nie dokończyłam "Wspomnień niebieskiego mundurka" W. Gomulickiego", ale za drugim razem pochłonęłam ją w całości.
8. Pierwsza książka, której ekranizację obejrzałam
    "Akademia pana Kleksa" Jana Brzechwy.
9. Pierwsza seria, którą przeczytałam
     Przyznam się, ale mnie też dosięgnęło zachłyśnięcie się sagą "Zmierzch" Stephenie Meyer.
10. Pierwsza książka, którą pamiętam z dzieciństwa.
      "Dzieci z Bullerbyn" A. Lindgren.
11. Pierwsza książka, na której wydanie czekałam.
     Właśnie teraz czekam po raz pierwszy na już ostanią część mojej ukochanej serii napisanej przez Carlosa Ruiza Zafóna prawdopodobnie tytuł będzie brzmiał: "Labirynt duchów" a cała seria to "Cmentarz zapomnianych książek".
12. Pierwsza książka, do której świata chciałabym się przenieść.
     "Dzieci z Bullerbyn" i dlatego tak ją pokochałam, ja niestety nie miałam koleżanki aż tak blisko żeby przez sznurek wysłać sobie wiadomości. 
13. Pierwsza książka, która doprowadziła mnie do łez.
      "Marley i ja" John Gorgan. Czytałam ją dwa razy i dwa razy popłakałam się w tym samym momencie.
14. Pierwsza książka, która spowodowała, że się zakochałam w czytaniu.
      Nie pamiętam.
15. Pierwsza książka, którą sama kupiłam.
     "Martynka" Gilberta Delahaye.














Komentarze

Popularne posty